یه قُلُپ فلسفـــــه...

من همان قاصدکم که گاهی گذران از خیالت میگذرم...

یه قُلُپ فلسفـــــه...

من همان قاصدکم که گاهی گذران از خیالت میگذرم...

درباره بلاگ


در من ، فریاد های درختی ست،
خسته از میوه های تکراری...
(گروس عبدالملکیان)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۱۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۲۰

دختر پرتقالی

کتاب رو از اپلیکیشن طاقچه با خوانش آرمان سلطان‌زاده شنیدم و واقعا از خوانش ایشون لذت بردم به قدری که مطمئنم اگر خودم کتاب رو میخوندم، دریافت و حس بی‌بدیلی که الان نسبت بهش دارم رو، نداشتم!

کتاب درمورد فلسفه زندگی و مرگه که در قالب شیرینِ رابطه‌ی پدرپسری روایت شده. مرد قصه، پدر پسرک راهی سفر بی‌برگشته و برای همین برای پسرکش نامه بلند بالا می‌نویسه و درمورد یک قصه‌ی عاشقانه صحبت می‌کنه و جهان‌بینی خودش رو روایت میکنه و پسرک دچار چالش می‌شه. یوستین گردر نوشته کتاب‌های خوبیه و من دنیای سوفی رو قبلا ازش خوندم و واقعا دوستش داشتم. تجربه‌ی لذت بخشی بود و پیشنهاد می‌شه...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی